Jak to celé funguje?
Nákupní aliance?
Jménem 10 000 malých a středních firem registrovaných u AXIGONU jsme pro ně a pro vás dojednali VIP podmínky, za kterých zboží a služby kupují jenom ty největší firmy v České republice.
Podnikatelský portál AXIGON.CZ?
AXIGON vznikl jako Centrální registr firem na Internetu. Od roku 2005 do roku 2013 byl provozován v partnerství s Hospodářskou komorou ČR. Přes 300 000 firemních profilů v rámci Centrálního registru firem je zobrazeno na adrese: http://www.axigon.cz/Firmy.
Čím se Nákupní aliance AXIGONU odlišuje od skupinových nákupů?
AXIGON je dlouhodobé uskupení desítek tisíc malých a středních podniků. Výhody pro vás dojednáváme dopředu a nastálo. Drtivá většina skupinových slev dostupných např. přes mobilní operátory má pouze dočasný charakter. U nás je získáte na neomezenou dobu. Stačí se jen zapojit a začít je hned využívat.
Proč nakupovat u partnerů přes AXIGON?
Většinu služeb AXIGONU jsme nastavili tak, abyste mohli získat všechny výhody bez závazku na dobu určitou. Například změnit dodavatele elektřiny a plynu u nás můžete kdykoliv. Ovšem např. v případě povinného ručení i u nás platí omezení ze zákona jako kdekoliv jinde.
Jak na...
Mají kromě úspor tankovací karty AXIGON i jiné výhody?
Kromě toho, že s tankovací kartou ušetříte na každém natankovaném litru pohonných hmot, získáte i 10% slevu na mytí vozidel a provozní kapaliny (s kartou euroShell Card). Dále získáte přehlednou a jednoduchou fakturaci. Pohonné hmoty hradíte bezhotovostní platbou. To vám ušetří komplikace se zálohami na tankování a zúčtováním hotovosti přes pokladnu pro vaše řidiče. Můžete sledovat, srovnávat a kontrolovat průměrnou spotřebu vašich řidičů.
Jak získám tankovací karty pro klienty AXIGONU?
Pro přístup k tankovacím kartám musíte mít aktivován balíček AXIcar anebo zvýhodněný program Nákupní aliance AXIGON. Pro získání tankovacích karet nás kontaktujte na bezplatné lince 800 900 501 nebo na podpora@axigon.cz.
Za jak dlouho po objednávce dostanu tankovací karty?
Naši partneři dle smlouvy mají maximálně tři týdny na vydání tankovací karty. V drtivé většině případů ale tankovací karty dostanete do týdne.
Musíme složit vratnou kauci?
Ano. Karty fungují na základě vratných kaucí, které se počítají na základě vaší průměrné měsíční spotřeby. Kauce jsou nutné, jelikož pohonné hmoty platíte zpětně, na základě faktur.
Kde můžu platit s tankovacími kartami euroShell Card?
Tyto karty jsou akceptovány na všech čerpacích stanicích Shell a na 730 čerpacích stanicích OMV, Benzina a EuroOil v České republice. Navíc s nimi zaplatíte na cca 20 000 čerpacích stanic v celé Evropě.
Slevu na pohonné hmoty získáte na 170 čerpacích stanicích Shell v České republice.
Můžeme využívat výhody Shell CLUBSMART i když platím kartou pro klienty AXIGONU?
Ano, na rozdíl od standardních podmínek klienti AXIGONU i přes slevy na tankování mají možnost využívat výhody programu Shell CLUBSMART.
Vracení DPH za tankování v zahraničí
AXIGON zajišťuje vracení DPH ze zahraničí, jak za nákupy pohonných hmot, tak i za platby mýta. Podrobnosti najdete na stránce: Vratka DPH.
Jaké jsou varianty spoluúčastí?
Spoluúčast 5% (minimálně 5 000 Kč), 10% (min. 10 000 Kč) a 20% (min. 20 000 Kč) pro varianty: Havarijní pojieštění (bez pojištění pro případ odcizení vozidla), Pojištění pro případ odcizení vozidla anebo jeho části, All risk a All risk PLUS (pro vozi starší 6 let). U vozu mladších 6 let, u varianty All risk a All risk PLUS jsou navíc dostupné i tyto spoluúčasti: 1%/1 000 Kč, 1%/ 3 000 Kč, 3%/ 7 000 Kč, 3%/ 15 000 Kč a 5%/10 000 Kč.
Jak zjistím kolik můžu ušetřit na havarijním pojištění?
Pošlete nám sken vašeho technického průkazu a naši poradci pro firemní klientelu vám obratem nechají připravit a zaslat nezávaznou kalkulaci.
Další možností je, abyste nás kontakotvali na bezplatné lince 800 900 501. Kolegové si od vás převezmou informace o vozidle, které byste chtěli pojistit a obratem vám zašlou nezávaznou kalkulaci.
Proč na webu nemáte kalkulačku, ve které bychom si mohli sami spočítat kolik ušetříme?
Kalkulace pojištění je výrazně závislá na vašem dosavadním pojistném průběhu. Nechceme vám dávat odhad, který by se pak mohl výrazně lišit od finální nabídky, jelikož nám to připadá neseriózní. Nabídka, kterou dostanete od nás je finální a garantována.
Co máme dělat, když nám stávající havarijní pojištění skončí až za řadu měsíců?
Můžete ho vypovědět už teď a uzavřít novou pojistku. Nová pojistka začne platit až od okamžiku, kdy skončí platnost ty stávající.
Co jsou Akční nabídky?
Jde o jednoduchý reklamní systém, který využívají naši klienti. Umožňuje vám přímo na vašem veřejném profilu zveřejnit vaše aktuální nabídku, dočasné akce nebo jiné aktuální konkurenční výhody. Vaše Akční nabídky vidí všichni ostatní zákazníci AXIGONU, kteří si zvolili váš obor jako to, co je aktuálně zajímá. I vám se takto zobrazují všechny aktuální výhodné nabídky z těch oblastí, které potřebujete sledovat.
K čemu slouží?
Abyste se mohli odlišit od konkurence a nabídnout zákazníkům důvod, aby si vybrali zrovna vás.
Jak vytvořit účinnou Akční nabídku?
Vyberte co nejatraktivnější (klidně pouze sezónní) nabídku. Často ji obměňujte. Soustřeďte se na výrazy, které lidé ve vašem oboru nejčastěji hledají.
Kde a komu se zobrazují Akční nabídky?
Akční nabídky jsou vidět přímo ve vašem firemním profilu a v poli "Slevové kupóny a Akční nabídky“ na domovské stránce AXIGONU. Zobrazujeme je desítkám tisíc návštěvníků našeho Podnikatelského portálu. Dále je uvidí i ostatní členové AXIGONU hned po přihlášení. To je dalších cca deset tisíc potenciálních klientů z podnikatelské sféry.
Jak mi AXIGON pomůže v podnikání?
Co jsou režijní výdaje ve firemním rozpočtu?
Jsou to výdaje, které opakovaně vydáváte na běh Vaší firmy. Tedy platby za energie, pohonné hmoty, kancelářské potřeby, telekomunikační služby, pojištění apod.
Jak mohu snížit moje režijní náklady?
Díky rozsáhlé členské základně malých a středních firem, které tvoří silnou Nákupní alianci, zajišťuje AXIGON pro své členy VIP podmínky nákupu zboží a služeb, které jsou jinak dostupné jen největším společnostem. Díky členství v Nákupní alianci získáte výhodnější podmínky např. u čerpacích stanic, pojišťoven, telefonních operátorů a dalších subjektů a můžete takto ušetřit i desítky tisíc ročně na provozních nákladech Vaší firmy.
Na čem s AXIGONEM mohu ušetřit?
S AXIGONEM můžete momentálně ušetřit za provoz firemních vozidel (pohonné hmoty a povinné ručení, havarijní pojištění), za provoz kanceláře (kancelářské potřeby, tisk a energie) nebo za telekomunikační služby (mobilní volání, SMS a internet). Veškeré výhody získáte okamžitě a bez závazku na dobu určitou.
Nemám čas řešit přechod na nového dodavatel elektřiny/plynu. Vyřídíte to za mě?
Ano. V objednávkovém formuláři nám můžete poskytnout plnou moc a my veškerou administrativu spojenou se změnou dodavatele vyřídíme za Vás.
Jak mohu zlevnit dodávky, na kterých je má firma závislá?
Zadání poptávky do AXIGONU může dodávky zlevnit až o 30 %. Náš tým je postupuje pouze vhodným a prověřeným kontaktům, takže budete dostávat pouze takové nabídky od dodavatelů, které pro vás mají smysl a přesně odpovídají vašim požadavkům.
Má zápis v rejstříku firem nějaký význam pro mou propagaci?
Ano. Vytvoří další přístup k vašemu vlastnímu webu. Může sloužit jako nástroj pro zvýšení jeho návštěvnosti nebo dokonce jako jeho náhrada. Lidé sice dnes hledají pomocí vyhledavačů, ale kvalitní profil v dobrém katalogu dostane vaši firmu výš ve výsledcích hledání.
Není lepší mít více bezplatných profilů než jeden sice výkonný ale placený?
Aby váš profil dobře fungoval, je nutné ho mimo jiné pravidelně aktualizovat. Udržování aktuálních informací o vaší firmě na desítkách webů je už hodně komplikované, neefektivní a stojí vás to čas. Bezplatné katalogy bez dalších služeb navíc většinou slouží jako zdroj adres pro spam
Na trhu je nespočet katalogů firem. Jak vybrat ten správný?
Katalogy firem se od sebe navzájem liší rozsahem služeb i množstvím a typem klientů. Náš katalog čítá více než 200 000 registrovaných firem a měsíčně v něm hledá nové obchodní příležitosti na 150 000 návštěvníků.
Jaký je rozdíl mezi AXIGONEM a jinými rejstříky firem?
I u nás se můžete registrovat zdarma podobně jako v jiných rejstřících. Navíc si u nás můžete přikoupit celou řadu služeb pro podnikatele – od plného firemního profilu až po správu všech firemních mobilů. Vše navíc můžete řídit z jednoho jediného místa. V tom jsme určitě unikátní.